Se zanimate za oglaševanje na Googlu?

Google Ads oglaševanje

Če bi radi izboljšali prepoznavnost svoje dejavnosti in pridobili več novih strank, je to vsekakor dobra odločitev. Pri kakršnemkoli poslu je zagotovo treba vlagati tudi v marketing, kar marsikomu ni všeč, saj je to povezano z dodatnimi stroški. Vendar pa lahko te stroške tudi znižate in hkrati poskrbite za to, da bodo vaši oglasi prišli do vaših potencialnih strank.

Za koga je primerno oglaševanje na Googlu?

  • za vsakogar, ki razvija svoj posel,
  • za vsakogar, ki bi rad izboljšal prepoznavnost svoje spletne strani,
  • za vse, ki iščejo način oglaševanja, ki je učinkovit, a hkrati ne predrag,
  • za vse, ki z marketingom nočejo imeti preveč stroškov,
  • za lastnike spletnih strani, spletnih trgovin, blogov itd.

Značilnosti oglaševanja na Googlu so:

  • nizki stroški,
  • enostavna uporaba,
  • možnost zelo natančnega načrtovanja kampanj,
  • dober nadzor nad potekom kampanje,
  • prikaz oglasov določeni ciljni skupini,
  • velik učinek,
  • prilagodljivost,
  • merljivi rezultati.

Kampanje naj načrtuje nekdo z izkušnjami

Prav zaradi tega se zanj zagotovo splača odločiti. Seveda pa bodo vsi pozitivni učinki vidni le, če se načrtovanja kampanje loti nekdo, ki se na to spozna in ima dovolj izkušenj na tem področju. Izkušnje na tem področju so namreč neprecenljive, saj se na podlagi preteklih uspešnih projektov lahko nekdo najbolj učinkovito nauči, kako je treba pravilno načrtovati kampanjo, da bo ta prinesla rezultate.

Vsekakor pa je vsaka branža, vsaka dejavnost in vsak projekt specifičen, zaradi česar je treba temu prilagoditi tudi potek kampanje. Vedno je treba najprej razmisliti, kaj z njo sploh želimo doseči, ter nato tem ciljem prilagoditi načrt.

google analytics

Kakšni so cilji oglaševanja?

Cilji so namreč lahko zelo različni: ko nekdo recimo odpre novo spletno trgovino, je njegov prvi cilj ta, da vanjo privabi nove kupce. Nekdo drug, ki se s spletno prodajo ukvarja že dalj časa, želi recimo na tak način oglaševati določeno akcijo ali popust, spet tretji pa novo storitev, ki jo ponuja, ali novo vsebino na spletni strani. Na srečo se da Google Ads oglaševanje zelo dobro prilagoditi ciljem, ki bi jih radi dosegli, kar je tudi eden od glavnih razlogov za učinkovitost takih oglasov.